دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی

بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های اصلی اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی در تامین نیارهای غذایی جامعه دارد. با توجه به اهمیت این بخش، استفاده از فناوری های نوین با هدف افزایش بهره وری و کیفیت در تولید، ضروری است. برگزاری رویدادهایی در این زمینه، میتواند به توسعه و ترویج فناوری های نوین در بخش کشاورزی کمک کند. این رویدادها میتوانند فرصتی برای ایجاد ارتباط بین نیازمندی های صنعت و مراکز تحقیقاتی باشد.

غرفه پامین در دومین رویداد فناوری نوین کشاورزی


در پاسخ به این نیاز، دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی 25 مرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این رویداد با شعار محوری ” توسعه، هم افزایی و ترویج فناوری های نوین کشاورزی در راستا زنجیره ارزش” و با هدف شبکه سازی تجاری، توسعه ای و فناوری در صنعت غذایی و میکروبی توسط پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا کشاورزی معاونت علمی، فناوری و اقتضاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و در دو بخش نمایشگاهی و پانل های تخصصی برگزار گردید که در این رویداد، گروه صنعتی پامین به عنوان یکی از حامیان مالی مشارکت نموده بود.


پانل های گفت و گوی تخصصی نیز در دو محور صنایع غذایی و عوامل میکروبی در کشاورزی برگزار و شرکت کنندگان به تبادل آخرین اطلاعات و تجربیات در این زمینه ها پرداختند.

دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی، سرپرست معاونت فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از بخش نمایشگاهی دومین رویداد فناوری نوین کشاورزی بازدید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *