با حضور دکتر رضا جعفری ارتباطات نمایشگاهی ادامه یافت

در روز دوم نمایشگاه ایران آگروفود 2024 با حضور دکتر رضا جعفری ارتباطات نمایشگاهی ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پامین، روز یکشنبه ۲۰خرداد۱۴۰۳ با حضور دکتر رضا جعفری، مدیرعامل گروه صنعتی پامین جلسات و ارتباطات نمایشگاهی در غرفه گروه صنعتی پامین نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳ مضاعف گردید.

دکتر رضا جعفری، امروز در ادامه جلسات و برنامه‌های خود در دومین اجلاس تجارت غذا از ساعت ۲۰:۴۵ الی ۲۱ در محل سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران سخنرانی خواهند نمود.

محورهای این اجلاس، معرفی ظرفیت‌های ایران در تولید و صادرات و بیان فرصت‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری در صنایع کشاورزی، غذایی و تبدیلی ایران است.
در این رویداد با گردهم آوردن تولیدکنندگان پیشرو صنایع غذایی ایران، مقامات دولتی و تجار خارجی، فرصتی برای تبادل ایده‌ها و بینش‌ها، ایجاد ارتباطات و مشارکت‌های جدید فراهم کنیم.
کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران با برگزاری دومین اجلاس تجارت غذا در صدد ایجاد تعامل علمی و تخصصی میان دست‌اندرکاران این حوزه و فعالان بخش خصوصی است. از سویی ایجاد انگیزه برای فعال شدن این صنعت مهم را دنبال می‌کند. چراکه با توجه به شرایط جهان، امنیت غذایی یکی از مباحث مهم بوده و باید برای آن استراتژی دقیق و مشخصی داشت.
اولین دوره این رویداد در سال ۱۴۰۱ به میزبانی اتاق ایران برگزار شد و توانست از طریق برگزاری ۲۶ پنل و نشست تخصصی، میزبان بیش از یک‌هزار نفر از فعالان بخش خصوصی در صنعت غذا باشد.

گروه صنعتی پامین (تولیدکننده محصولات صنایع غذایی با برندهای پامین، دکترسان، ای‌دو و ایپک) در سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود 2024 سالن ۲۷ غرفه ۲۰ منتظر حضور پر مهرتان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *