تقدیر رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی از دکتر رضاجعفری

به گزارش ارتباطات و روابط عمومی گروه صنعتی پامین، دکتر غلامرضا صالحی جوزانی رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و دکتر کاظم خاوازی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی، از دکتر رضا جعفری به پاس حضور شایسته در رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی تقدیر نمودند.


در این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای رضا جعفری
برگزاری موفقیت آمیز دومین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی در تاریخ 25 مرداد 1402 در راستای شبکه‌سازی، تجاری‌سازی و افزایش اثربخشی فناوری‌های نوین در بخش کشاورزی و منابع طبیعی مرهون اهتمام کلیه دست‌اندرکاران این حوزه می‌باشد. به پاس حضور شایسته و پرمایه شما ، این لوح به عنوان رویداد مذکور تقدیم حضورتان می‌گردد. توفیق روزافزون شما را در پیشبرد و توسعه کشاورزی دانش بنیان در کشور آرزومندیم.

غلامرضا صالحی جوزانی رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی – کاظم خاوازی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی

دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این رویداد با شعار محوری ” توسعه، هم افزایی و ترویج فناوری های نوین کشاورزی در راستا زنجیره ارزش” و با هدف شبکه سازی تجاری، توسعه ای و فناوری در صنعت غذایی و میکروبی توسط پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا کشاورزی معاونت علمی، فناوری و اقتضاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و در دو بخش نمایشگاهی و پانل های تخصصی برگزار گردید که در این رویداد، گروه صنعتی پامین به عنوان یکی از حامیان مالی مشارکت نموده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *