مدیرعامل گروه صنعتی پامین؛ آذربایجان شرقی خصوصی ترین استان صنعتی کشور است

رئیس انجمن صنایع غذایی بهداشتی و دارویی آذربایجان شرقی گفت: مانیفست انقلابی گری در سازمان تخصصی، نیازمند یک نگرش تخصصی است چرا که سازمان استاندارد یک سازمان فنی تخصصی است.
دکتر رضا جعفری در مراسم تودیع معارفه سرپرست جدید اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیئت‌های دولت بعد از انقلاب در این کشور هیچ سرمایه گذاری دولتی نکرده اند هرچی در این استان است، به توان مردانی چون‌ آقای نجاتی است که با ۹۲ سال سن همچنان در سرپای مسیولیت صنعتی خود ایستاده اند.
وی با بیان اینکه سازمان استاندارد یک سازمان فنی تخصصی است، اشاره کرد و گفت: مانیفست انقلابی گری در سازمان تخصصی، نیازمند یک نگرش تخصصی است.
جعفری تاکید کرد: انقلابی‌ترین انقلابی‌های ما در این شرایط اقتصادی و تحریم بلاشک‌تولیدکنندگان‌هستند که چراغ تولید خود را با تورم ۶۰ درصد اشتغال، تولید و ارزش آفرینی خود را حفظ می کنند.
رئیس انجمن صنایع غذایی بهداشتی و دارویی آذربایجان شرقی ابراز کرد: تقابل این افراد با سازمان نظارت استاندارد غالبا از بخش نامه های پشت درهای بسته غیرکارشناسی شده است.
جعفری افزود: جان صنعتگران و تولید کنندگان از بخش نامه‌ و دستورالعمل‌های غیر کارشناسی و پشت درهای بسته به لبشان آمده است.
وی با بیان اینکه خلافکار به عمد نباید تولید کند، تصریح کرد: هیچ تولید کننده با شرافتی در این استان و هیچ استان دیگر از خلافکار به عمد حمایت نکرده و نخواهد کرد.
وی اذعان کرد: معتقدیم اقدامات قهری، ضربتی و بگیر ببندی باید جای خود را به اقدامات علمی، کارشناسی شده و ‌تعاملات دوجانبه بدهد.

منبع: نصر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *