معارفه مدیر فنی جدید گروه صنعتی پامین

به گزارش ارتباطات و روابط‌عمومی گروه صنعتی پامین، دکتر رضا جعفری مدیرعامل گروه صنعتی پامین، مهندس یونس سهند یکی از پیشکسوتان صنایع غذایی ایران و آذربایجان را به عنوان مدیرفنی جدید گروه صنعتی پامین منسوب نمودند.

در این جلسه معارفه که با حضور خانم دکتر دخانچی، مدیرکارخانجات و مدیران ستادی گروه صنعتی پامین برگزار شد آقای مهندس یونس سهند با عنوان مدیرفنی جدید گروه صنعتی معارفه و از زحمات آقای دکتر شمشیری، معاون اجرایی گروه صنعتی پامین که با حفظ سمت، همزمان مدیریت امورفنی و نگهداری ماشین‌آلات را نیز برعهده داشتند تقدیر و تشکر گردید.

دکتر رضا جعفری، اظهار امیدواری نمودند پس از سامان بخشیدن به ماشین‌آلات موجود واحد ساخت و تولید ماشین‌آلات صنایع غذایی تحت مدیریت مهندس یونس سهند در گروه صنعتی پامین راه‌اندازی شود و ماشین‌آلات واحدهای جدید و جایگزینی ماشن‌آلات فرسوده در این واحد انجام گیرد.

مهندس یونس سهند فارغ التحصیل مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه شیراز در سال ۱۳۷۰ می‌باشد. ایشان پس از فارغ التحصیل شدن، اولین مدیرفنی مجموعه شیرین عسل و همچنین اولین مدیرفنی و مدیرتولید صنایع غذایی بیگی بودند. ایشان به صورت شخصی یک واحد ماشین سازی دستگاه‌های صنایع غذایی را نیز تاسیس کرده‌اند که ماشین آلات بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی آذربایجان را طراحی و ساخت نموده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *