پیام گرامیداشت شانزدهمین سالروز تأسیس گروه صنعتی پامین

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پامین، دکتر رضا جعفری مدیر عامل گروه صنعتی پامین با صدور پیامی شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و ذینفعان این گروه تبریک گفت.


در این پیام آمده است:
بیست و نهم بهمن ماه سال ۱۴۰۲، شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت پارس آیلین مهر اولین شرکت از گروه صنعتی پامین را خدمت خانواده بزرگ این گروه صنعتی تبریک و تهنیت عرض‌می‌نمایم. گروه صنعتی پامین به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و با اقتدار به هفدهمین سال فعالیت است.
عزیزان از تلاش‌های مستمر شما در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های گروه صنعتی پامین سپاسگزارم. برای موفقیت در بازار پر رقابت موجود، نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر برای اعتلای نام پامین و دستیابی به جایگاه‌های ملی و جهانی هستیم.
هفدهمین سال آغاز به کار خانـواده بزرگ گروه صنعتی پامین، مهم‌ترین فـرصت برای قـدردانی از تک تک همراهان، کارکنان، نمایندگان، مشتریان و ذینفعان این مجموعه می‌باشد.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز در رسیدن به اهداف تعریف شده، همچون گذشته موفق باشیم.

دکتر رضا جعفری
مدیر عامل گروه صنعتی پامین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *