آشنایی کارکنان اداری گروه صنعتی پامین با روند تولید محصولات

به گزارش ارتباطات و روابط عمومی گروه صنعتی پامین، جلسه آموزشی 27 مهرماه 1402 به آشنایی کارکنان اداری گروه صنعتی پامین با محصولات اختصاص یافت. نظر به اینکه کارکنان جدید واحدهای اداری و مالی، آشنایی کاملی با محصولات شرکت پارس آیلین مهر داشته باشند جلسه آموزشی دوره‌ای به معرفی محصولات این شرکت تخصیص یافت.

خانم مهندس انصاف‌دوست، مدیر کنترل کیفی گروه صنعتی پامین مدرس این جلسه، با تشریح روند ورود مواد خام به کارخانه و چگونگی تبدیل آن به محصولات متنوع، چگونگی فرآوری تخم مرغ و تبدیل آن به محصولات را نیز توضیح دادند.

در ادامه همکاران با راهنمایی خانم مهندس انصاف‌دوست با رعایت ضوابط بهداشتی از واحدهای تولید مایع و پودر تخم‌مرغ، مکمل‌های تغذیه ورزشی دکترسان، آزمایشگاه کنترل کیفی، تاسیسات حرارتی و برودتی، سردخانه، انبارها و سکوهای بارگیری دیدن کردند.

در نهایت کارکنان از پروژه‌های در حال توسعه و تکمیل شرکت پارس آیلین مهر در فاز دوم، پروژه تولید انواع پنیر پیتزا، پروژه اسپری درایر افقی دوم و پروژه اسپری درایر عمودی نیز بازدید نموده و با توضیحات دکتر شمشیری و لطفی مدیران پروژه‌های توسعه با روند پیشرفت پروژه‌ها آگاه شدند.

شایان ذکر است در این جلسه خانم دکتر دخانچی، از موسسین و مدیرکارخانجات گروه صنعتی پامین تاریخچه‌ای از شروع فعالیت این گروه صنعتی را برای کارکنان تشریح کردند و سال 1402 را سال جهش بزرگ پامین دانستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *