آشنایی کارکنان گروه صنعتی پامین با قوانین و مقررات اداری، بهداشت و ایمنی در محیط کار

به گزارش ارتباطات و روابط عمومی گروه صنعتی پامین، جلسه آموزشی 25 آبان‌ماه 1402 به آشنایی کارکنان اداری گروه صنعتی پامین با قوانین و مقررات اداری، بهداشت و ایمنی در محیط کار ، معرفی کتاب و گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اختصاص یافت.

آقای مجید رحیمی، مدیر اموراداری و منابع انسانی گروه صنعتی پامین به تشریح قوانین مربوط به روابط کار، انواع قراردادهای کار، انواع مرخصی‌ها و ماموریت‌های سازمانی و ضرورت تکمیل و تحویل مرخصی و ماموریت در زمان درست به امور اداری پرداخت. وی به قوانین بیمه تامین اجتماعی و تکلیف‌های قانونی کارفرما و کارجو در مقابل سازمان تامین اجتماعی اشاره و تکمیل پرونده در سازمان بیمه تامین اجتماعی را به نفع کارجو دانست. در ادامه آقای رحیمی، به سوالات و ابهامات کارکنان در خصوص قوانین و مقررات اداری و سازمانی با استناد به متن قوانین جاری کشور پاسخ داد.

خانم مهندس انصاف‌دوست، مدیر کنترل کیفی گروه صنعتی پامین در خصوص بهداشت و ایمنی در محیط کار پرداخت و کارکنان را با استانداردهای بهداشتی در واحدهای اداری و صنعتی آشنا نمود و با برشمردن برخی نکات بهداشتی که موجب اپیدمی در محل کار می‌شود، به آموزش راه‌های پیشگیری و جلوگیری از نحوه انتقال بیماری اشاره نمود. ایشان به استانداردهای بازدید از بخش‌های مختلف در محیط کار نیز اشاره کرد.

خانم مهندس شهابی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای گروه صنعتی پامین، نکات آموزشی مفیدی در مورد ارگونومی شغلی، بیماری‌های شغلی و اپیدمیولوژی آن‌ها پرداخت. ایشان برای جلوگیری از عوارض و بیماری‌های شغلی در محیط‌های اداری و تولید، آموز‌ش‌های لازم و توضیحات تکمیلی را به صورت اسلاید ارائه نمود.

آقای دکتر شمشیری، معاون اجرائی گروه صنعتی پامین، با معرفی چند رمان و مجموعه شعر، هفته کتاب و کتاب خوانی را به کارکنان گروه صنعتی تبریک گفت.
ایشان با قرعه کشی از میان کارکنان به 3 نفر کتاب اهدا نمودند و قرار شد افرادی که کتاب هدیه گرفتند در ماه‌های بعدی با مطالعه کتاب مورد نظر ارائه‌ای برای معرفی آن داشته باشند.

در پایان خانم دکتر دخانچی، مدیرکارخانجات گروه صنعتی پامین، به نکات ضروری در خصوص حفظ سلامتی کارکنان و روش‌های تغذیه مفید و سالم پرداخت.
ایشان کارکنان را پایه و رکن اصلی گروه صنعتی پامین دانست و حفظ سلامتی جسمی و روانی کارکنان را آرزو و تکلیف مدیریت پامین برشمرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *