مراسم معارفه معاون فروش و توسعه بازار گروه صنعتی پامین

طی مراسمی روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور مدیران گروه صنعتی پامین در واحد پارس آیلین مهر جناب آقای مهندس یعقوب فرزام به عنوان معاون فروش و توسعه بازار گروه صنعتی پامین معرفی گردید.

به گزارش ارتباطات و روابط عمومی گروه صنعتی پامین، در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر رضا جعفری مدیرعامل گروه صنعتی پامین و ارتباط آنلاین سرکار خانم دکتر دخانچی مدیر کارخانجات گروه صنعتی پامین از اصفهان و حضور آنلاین تصویری مدیران دفتر مرکزی تهران و دفتر مرکزی پخش برگزار گردید، دکتر رضا جعفری با اشاره به بازآفرینی چارت و چینش ستادی گروه صنعتی به خصوص ترکیب سازمان فروش به فتح قله‌های فروش ملی و جهانی در سال ۱۴۰۳ تاکید کردند.

در ادامه جناب مهندس فرزام با معرفی و ارائه رزومه کاری خود به بازارهای پیش رو در کشور و کشورهای منطقه اشاره و اظهار امیدواری کردند با همدلی کلیه همکارا ن گروه صنعتی پامین امسال رکوردهای جدیدی در فروش ستادی و صادرات محصولات پامین ثبت شود.
مهندس یعقوب فرزام دارای مدرک MBA از دانشگاه تهران و کارشناسی ار دانشگاه تبریز، یکی از مدیران موفق و خوش‌نام در فروش سازمانی برندهای مطرح صنایع غذایی کشور است.
ایشان سابقه قائم مقام و مدیریت فروش شرکت آذر نام به مدت ۵ سال، مدیر عامل و مدیریت فروش دهکده سبز به مدت ۳ سال، مدیر تحقیق و توسعه و مدیریت فروش شرکت شیرین وطن به مدت ۵ سال، مدیریت فروش و مدیر بیزینس شرکت مزمز به مدت ۵ سال را در کارنامه خود دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *