نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه شیرینی‌ و شکلات ایران

دوره بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه شیرینی‌ و شکلات ایران از 16 تا 19 شهریور 1402 برگزار می‌شود. این رویداد بین المللی دارای سه بخش اصلی تجهیزات تهیه شیرینی، شکلات، بیسکوییت و … ، محصولات تولیدی و همچنین مواد اولیه ساخت محصولات تجارت شیرین است.
صنعت شیرینی و شکلات همواره یکی از صنایع پر رونق و پر سود در دنیا بوده است. بسیاری از علاقمندان و فعالان این عرصه در کشورمان هر ساله با حضور در این نمایشگاه به تبادل اطلاعات و ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
سال 1402 نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بیست و دومین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات و تجهیزات وابسته است. این رویداد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شده و در آن انواع تجهیزات، مواد اولیه و محصولات صنعتی و سنتی مربوط به صنعت شیرینی و شکلات عرضه خواهد شد.
پس اگر می‌خواهید از آخرین تکنولوژی‌های تهیه شیرینی و شکلات، جدیدترین محصولات و خوشمزه‌ترین طعم‌های دنیای جذاب شیرینی جات مطلع شوید و یا اینکه برای کارگاه قنادی کوچک خود بهترین مواد اولیه را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید؛ کافیست در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران قدم بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *