دومین نشست مشترک بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی تبریز

دومین نشست مشترک بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی تبریز با محوریت «بررسی اقدامات انجام‌شده در خصوص بانوان و بررسی الزامات تدوین نقشه‌راه حوزه بانوان» با حضور رئیس اتاق بازرگانی تبریز، جمعی از هیئت نمایندگان اتاق تبریز و بانوان کارآفرین و فعال در حوزه اقتصادی استان در اتاق تبریز برگزار شد.

خانم دکتر دخانچی، مدیر کارخانجات گروه صنعتی پامین، با حضور در این جلسه به ایراد سخنرانی و دیدگاه‌های خود در خصوص حضور بانوان کارآفرین در چرخه تصمیم‌گیری در حوزه تجارت و صنعت استان پرداخت.

یونس ژائله؛ رئیس اتاق تبریز در این نشست ضمن تأکید بر توانمندی بانوان استان در عرصه‌های مختلف گفت: بانوان استان دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند و باید از انرژی، علم، دانش و مهارت این قشر در جامعه به‌بهترین نحو استفاده شود.
وی با اشاره به وجود بانوان باسواد و باتجربه در عرصه تولید و تجارت در استان، بر لزوم بهره‌گیری از توان این افراد در راستای خلق ثروت در جامعه تأکید کرد.
ژائله تأکید کرد: بانوان می‌توانند در کنار هم حرکت بزرگی ایجاد کرده و در زمینه تولید و تجارت، عقب‌ماندگی‌های پیشین را جبران کنند، اتاق تبریز هم در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

رضا جعفری؛ عضو هیئت‌رئیسه اتاق تبریز و مدیرعامل گروه صنعتی پامین، با اشاره به تأخیر تاریخی یک‌ دهه‌ای در خصوص نقش‌آفرینی بانوان فعال در حوزه کسب‌وکار در استان، از اهتمام هیئت‌رئیسه اتاق تبریز در تشکیل کمیسیون بانوان در اتاق تبریز خبر داد.
وی هدف از این اقدام را ایجاد وحدت و همدلی بین بانوان فعال اقتصادی در راستای توسعه فعالیت‌های این قشر در حوزه تولید و تجارت استان عنوان کرد.
عضو هیئت‌رئیسه اتاق تبریز، پله اول برای تحقق این امر را در ابتدا تشکیل کمیسیون بانوان و سپس تدوین برنامه منسجم برای گسترش حضور در عرصه‌های مختلف دانست.
جعفری از بانوانی که دارای کارت عضویت در اتاق تبریز یا کارت بازرگانی هستند، خواست تا در تحقق این امر مهم فعالانه مشارکت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *