بسته بندی انعطاف پذیر برای محصولات کشاورزی چگونه است؟

پاکت محصولات کشاورزی پنجره دار آماده برای بسته بندی محصولات مختلف کشاورزی و غذایی مانند دانه‌ها مورد استفاده است و به شدت مورد استقبال مشاغل مختلف قرار می گیرند. این نوع بسته بندی باکیفیت و زیبا هستند که همیشه می‌توانید به آن ها اعتماد کنید. محصولات کشاورزی با استفاده از پاکت پنجره دار و زیپ دار کرافت به طور موثر و موفقیت آمیزی برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه داشته شده و بسته بندی می‌شوند. این پاکت‌ها مانند جعبه آماده یا ساک دستی آماده از این اقلام محافظت می کنند.

پاکت پنجره دار به دلیل راحتی و کاربردی بودن به اصلی‌ترین نوع بسته بندی در صنعت بسته بندی محصولات کشاورزی، تبدیل شده اند. پاکت های پنجره دار قفسه ای در اندازه‌های مختلفی تولید می شوند و می توانند هر تعداد محصولات خشک، مایع و پودری کشاورزی را در خود جای دهند و برای مواد غذایی و غیر خوراکی ایده آل هستند.
طیف وسیعی از پاکت های پنجره دار در صنایع بسته‌بندی پدرام برای رفع نیازهای صنایع غذایی وجود دارد. این نوع بسته بندی فروش محصول شما را بهبود می بخشد و در عین حال کیفیت محصول را در طول فرآیند بسته بندی و فروش شما ارتقاء می دهد.
پاکت پنجره دار به این دلیل اینکه که این قابلیت را دارند که به تنهایی بایستند و در قفسه فروشگاه نمایش خوبی داشته باشند، پاکت ایستاده نیز نامیده می شوند. پاکت های پنجره دار دارای یک زیره قوی در پایین هستند که پایه ای برای نگه داشتن محصول ایجاد می کند.
پاکت های پنجره دار در انواع حجم و وزن‌های پرکننده موجود هستند. جهت بهبود عملکرد استفاده، می‌توان زیپ کیپ را بر اساس نیازهای مشتری و محصول در بسته بندی گنجاند.
برای صنایعی که به دنبال کاهش کربن در محصولات خود هستند، پاکت های پنجره دار برای حفظ محیط زیست کارایی بهتری از بسته بندی سنتی دارند. در مقایسه با کیسه داخل جعبه، قوطی ‌و کارتن‌ تا ۷۵ درصد مقرون به صرفه در استفاده از مواد اولیه هستند.
علاوه بر این‌ موارد بالا، پاکت پنجره‌دار را می توان با استفاده از ترکیبات و لایه‌های مختلفی از پوشش محافظ و فیلم های محافظ تولید کرد.
مهم نیست که چه نوع محصول کشاورزی را بسته بندی می‌کنید، راه حل‌هایی برای رفع نیازهای خاص شما در صنایع بسته‌بندی پدرام وجود دارد. در ساخت این پاکت ها اغلب از مواد شفاف، فلزی یا کاغذی استفاده می شود.


استفاده از بسته بندی پاکت های پنجره دار، راحتی و مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به همراه دارند.
تعدادی از این مزایا عبارتند از:
حداقل فضای ذخیره سازی مورد نیاز را ایجاد می کنند.
امکان نمایش و مشاهده محصول را فراهم می کنند.
سطح روی بسته فضای بیشتری را برای برندسازی و نمایش گرافیکی محصولات کشاورزی ارائه می دهند.
قابلیت برچسب گذاری دارند.
بررسی های کنترل کیفیت، پلمپ قوی و قابل اعتماد را تضمین می کنند.
در محل دفن زباله ها کمترین حجم را اشغال می کنند.

با صنایع بسته بندی پدرام آشنا شوید

دستگاه تولید بسته بندی مجهز به زیپ کیپ، با امکان بسته بندی انواع محصولات بصورت پودری ، گرانولی و یا مایعات در فاز دوم شرکت آیلین کام آذر با برند صنایع بسته بندی پدرام وابسته به گروه صنعتی پامین نصب گردید.
این دستگاه که از یک شرکت معتبر صنایع بسته بندی چینی خریداری شده است در چند روز گذشته توسط متخصصین این شرکت در فاز دوم شرکت آیلین کام آذر در شهرک صنعتی سلیمی تبریز نصب و راه اندازی گردید.
این خط یکی از بزرگترین دستگاه‌های تولید پاکت پلاستیکی بسته بندی که دارای سیستم نصب زیپ کیپ و سیستم پاکت کنی و دسته زنی همزمان می باشد.
قمستی از ظرفیت تولید این واحد برای تامین اقلام بسته بندی محصولات گروه صنعتی پامین و از ظرفیت خالی آن برای خدمات برای سایر واحدهای تولیدی صنایع غذایی استفاده خواهد گردید.

صنایع بسته بندی پدرام، بسته بندی انعطاف پذیر برای محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، پاکت پنجره دار با امکان زیپ دار بودن تولید می‌کند.

سیدرضا سیدشریفیمشاهده نوشته ها

Avatar for سیدرضا سیدشریفی

سیدرضا سیدشریفی | مدیر ارتباطات و روابط‌عمومی گروه صنعتی پامین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *